SOL!! ME LOVE

(lånade bilden från Matilda :-) )



Vilken engeri man få när solen strålar så fint men man tappar lätt lusten att plugga men det har gått bra ändå. Jag är snart klar med allt kring meritportföljen förutom litteraturen, det började jag med idag. Jag lånar ju oftast böcker på biblioteket vilket strular till det lite nu när alla böcker inte finns inne. Men men.... jag får väl göra mitt bäst. Det är en bok som jag verkligen behöver, undervisa för utveckling eller vad den hette, får väl som om jag får ta på dem. Jag tänker åka ner till bibliotektet i helgen för att bli klar med meritportföljen. Nästa vecka måste jag ägna mig helt åt sociologin.. Så om min tidsplan håller så kommer jag vara klart med allt till den 30 maj :-) Sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0