Skönt med ledighet.

Det har varit så skönt att få sitta hemma och plugga undan lite men imorgon är det dags att jobba igen. Jag hade gärna stannat hemma för att plugga men det får bli lite pluggande när jag kommer hem istället. Tisdag kommer jag vara hemma för att plugga hela dagen, onsdag ska jag till Örebro för att delta i en filmvisning som vi sedan ska ha seminarium på den 24 maj. Annars denna vecka då, jobbar torsdag och fredag.

VI får ju inte glömma att jag ska vara med i vårruset men jag är inte så hoppfull då min fot mår som den gör men jag ska i alla fall ta mig runt och njuta av vädret för det verkar som det blir fint väder. :-)




Snart ska vi ta och se dokument inifrån om fusket på Mcdonald´s...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0