Fullt upp hela veckan...

Veckan började i Örebro, det blev en hel del plugg. Dagarna bestod av seminarium, föreläsing och plugg i skolan tillsammans med Matilda. Även fast mycket handlade om plugg så var det trevligt att få umgås med Matilda en del.  Jag åkte hem på onsdagen för att fortsätta plugga hemma.... Det har varit väldigt mycket de senaste veckorna och det börjar kännas i kroppen, längtar verkligen till sommarlov. Men igår så lyckades jag bli klar med meritportföljen som ska in den 7 juni, den ska få ligga och vila till torsdag, då tänkte jag göra det sista för att sedan kunna lämna in den på fredagen innan jag åker till Eskilstuna.

Hemtentan går framåt, har kommit en bit men känner fortfarande att det är en bit kvar, jag har skrivit snart 5 sidor och har läst om alla gubbar så nu ska jag bara skriva ihop det.... men det tar tid. Hoppas på att bli klar med skrivandet av alla gubbar och kopplingar för att ha tisdag och onsdag till att skriva in fotnoterna, den enda som förstår vad jag menar är nog Matilda men men... vi ska skriva in fotnoter där vi ska koppla ihop gubbarna med andra gubbar... he he .... eller snarare alla de olika teorier som finns inom sociologin. Då har jag torsdag förmiddag till att finputtsa :-) Hoppas på att hålla denna planering, det visar sig redan imorgon... Om jag har hunnit skrivit in de sista imorgon så ligger jag i fas. Jag känner att alla dessa år på högskolan visar sig nu. Jag har aldrig tänkt på att jag har fått in en vana men detta har visat sig nu när jag har två uppgifter som ska in samtidigt. Det är väll förra terminens alla uppgifter som har gett sina spår :-) hihi!

Igår passade jag på att samla lite energi då jag blev klar med meritportföljen vid lunch så valde jag att lägga ner för dagen då jag och Gabriel firade 5 och ett halvt år tillsammans, det blev mys på stan och bara massa kvalitetstid. Kvällen spenderades hemma framför Talang, vi skulle ha gått på bio men båda två kände mer för att stanna hemma. Våra favoriter kom till final, Freddy och David :-) Så kul! Det blir en spännande final. Jag tycker klart att det är Helena Salo, Freddy och David som är bäst, fast Moa är bra med... det blir en jämn final tror jag. Missar den då men men, får se reprisen. Examensmiddagen går ju före :-)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Nej, sitt hemma och kolla på Talang-finalen i stället :P hehe

2010-05-29 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0