Det är nu 14 dagar kvar

Om 14 dagar firas min examen :-)

Men innan dess har jag en del att göra men jag börjar lugna mig och känner att jag kommer hinna. Eller, det är klart att jag kommer hinna, det spelar ingen roll hur mycket jag behöver sitt för klar ska jag bli. Jag kommer plugga för fullt dessa veckor, sen får jag ta sommarlov.

Från och med måndag kommer jag vara i Örebro ett tag, kommer stanna där måndag till torsdag för att gå på föreläsningar och skriva hemtenta, sen kommer jag såklart umgås med Matilda en del då det är henne jag ska bo hos :-) Så trevligt så!

Jag kommer nu bara lägga ner min tid på skolan, har inga dagar inbokade för jobb. Jag har lagt mig otillgänglig hela nästa vecka. Jag känner att jag behöver lägga ner all tid på skolan nu, har kört lite för hårt med mig själv med allt jobb och plugg. Det finns inte så mycket krafter kvar nu... ser verkligen fram emot att bli klar och få jobba i höst.


Nej nu ska jag laga mat men ni får ha en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0