4-6juni blir en trevlig helg!

Den 4 juni börjar med att jag ska lämna in min sista uppgift för denna termin och förutom mitt examensarbete det sista jag lämnar in på lärarprogrammet. Efter det bär det av till Eskilstuna där jag ska lunch med bror min innan jag ska till firsören för att göra mitt festfin till kvällen. Jag ska klippa mig och få håret fixat :-) SÅ underbart, dagen innan ska jag fixa min naglar :-)

På kvällen blir det middag med nära och kära för att fira min examen, på Akropolis. Det är något jag verkligen ser fram emot men jag ser även fram emot att gå på bio med Jenny den 5 juni. Vi ska se SATC 2 :-) UNDERBART!



Sommarlovet börjar bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0