Lite uppdatering kanske

Det har varit en vecka med mycket plugg som vanligt, det är en del att förbereda till måndag då jag går ut på min sista VFU. Jag kan även nämna att jag hade min sista föreläsning igår :-) Hihi! I alla fall på ett tag, har ju en del funderingar på att plugga vidare i fram tiden. Jag ska läsa historia, religion och geografi på distans så jag får behörighet i alla SO ämnen. Jag har även två master utbildningar som jag vill läsa, ledarskap och specialpedagogik. Jag skulle vilja jobba lite mer med de elever som anses vara stökiga och bråkiga men jag vill även kunna bli rektor innan jag fyller 50. :-) Mål i livet är bra att ha! Det ska blir så himla kul att få komma ut på VFU igen, men tiden kommer gå så fort, denna gång är det bara 4 veckor.


Älsklingen går just nu utan förlovingsring då han har tappat den, den var för stor... Så typiskt! Vi har bestämt oss för att vänta med att skaffa en ny då den kostar en del och vi behöver pengar till sommaren. Vi vet ju inte än hur det ser ut i sommar. Men vi anser att det inte gör något då vi vet och alla som känner oss vet att vi är förlovade. :-)

Vi beger oss till Stockholm om några timmar, vi ska ha en mys dag. God mat och bio på filmstaden Sergel där vi ska se Alice i underlandet i 3D :-) Det ska bli riktigt mysigt och vädret verkar bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0