Underbar helg men har saknat min Gabriel!

Det började med att det blev firande av min examen, så trevlig kväll! Tack alla för att ni deltog i firandet. Bilder kommer sen, har inte lagt in dem i datorn än. Det som var synd vara att mamma Raija var sjuk så de kom inte men de ska fira mig sen. Det blev tyvärr en tidig kväll då jag var helt slut efter allt pluggande. Jag och Hampus åkte hem ganska snabbt. VI skulle ha stannat kvar på stan med Tilda, Veronica och Erika men jag var helt slut...

Lördagen spenderades med Hampus på tuna park och på kvällen blev det Sex änd the city med Jenny! Helt underbar film och sällkap :-)

Idag har jag bara tagit det lugnt med familjen, vi har bland annat ute i Sundbyholm :-)


Men jag måste säga att det är väldigt skönt att vara hemma med älsklingen, har haft det så mysigt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0