Sommaren består av ensamhet men även underbara stunder

Som alla somrar så infinner sig ensamheten, då alla är upptagna och jag är ledig. Gabriel jobbar och det blir dyrt för mig att sitta och åka in till Eskilstuna hela tiden. Får se vad denna vecka för med sig, har inga planer än förutom att jag förmodligen ska iväg med familjen på fredag och kommer spendera lördagen i Eskilstuna, så om någon har tid då så vore det trevligt. Jag åker förmodligen hem med 16 tåget, men har inte bestämt mig.

En rolig sak som händer denna vecka är att jag och älsklingen förmodligen ska boka resa till Sicilien imorgon :-)




Underbart fint! Det blir en underbar resa med god mat och underbar miljö. Vi åker i så fall i slutet av juli :-) Men vi får se om det finns några resor kvar, ska in till Ticket imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0