Långa dagar men snart är det över..

Igår blev det nio timmar i skolan.... usch... jag var helt slut när jag kom hem, tänk att Gabriel står ut med mig. Jag bli så grinig när jag är trött och hungrig. Det blir även en lång dag idag då jag ska sitta i skolan till 19... Fått en paus på 2 timmar nu vid lunch då jag var hos barnmorskan för att få nya P-piller men det fick jag inte... Hon skulle prata med läkaren innan på grund av min sjukhistoria.

Imorgon blir det en lite lugnare dag, ska plugga på förmiddagen, men ska förmodligen träffa Cissi innan hon skriver tenta och jag ska till nagelteknikern. :-) Ska få så fina naglar till på fredag :-) På fredag blir det bara plugg om MPn inte är klar men det blir hemma och bara på förmiddagen i någon timme innan jag åker till Eskilstuna kl 12.25. På kvällen kommer även älsklingen dit för då ska det firas :-)

Nu ska jag fortsätta plugga eller först ska jag köpa kaffe :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0