Härligt!

Sommaren är underbar, Gabriel och jag hade en mysdag igår på stan. Vi var och bokade resa :-) Åker till Sicilien den 27 juli, underbart hotell och underbar miljö, det kan inte bli bättre. Vi kommer hem ca en vecka innan jag ska börja jobba, det ger mig en chans att samla energi till hösten, sista veckan på ledigheten kommer även den bli intensiv då jag måste göra de sista förberedelserna, vill ha en bra planering att visa Sara när vi börjar. Vad ska vi annars göra i sommar då? Ta det lugnt och bara njuta av att vara ledig, resan till Sicilien räcker :-)

Den 27 börjar tidigt för oss, kl 03.55 åker bussen och flyget 07.40. :-)


Hotellområdet

Det går att spela minigolf, tennis, m.m.

Ser fram emot denna resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0