Det känns så bra!

Idag har  jag varit på min nya arbetsplats :-) Vi träffa min blivande kollegor, se skolan och mitt egna klassrum :-) Jag kommer undervisa i en 5:a, plus att jag kommer hoppa in i en 6:a och hålla i deras engelska då jag och deras lärare bestämde oss för att byta lite. Hon ville inte ha engelska och jag ville inte ha matte :-) Vi gick även igenom lite hur hösten kommer se ut men mer får jag veta när jag börjar den 11 augusti. Det blir mycket att ta in i början. Sommaren kommer bestå av planering av hela läsåret :-) Ska bli så kul! Jag kommer alltså ha hand om mer än bara so och svenska, det blir även engelska, no och bild. Jag får även lägga upp mitt eget schema för klassen, ska bli spännande men det går inte att göra förrän jag har fått veta vilka timmar de ska ha idrott, slöjd och hemkunskap.

Det ska bli så spännande. :-)

Jag trodde att jag bara skulle finnas där i början men inte hålla i någon undervisning men det ska jag, kommer även hålla i det föräldrarmöte som kommer vara i början av terminen :-)

Nu ser jag fram emot hösten!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis gumman, vad spännande, o vad kul med så många ansvarsområden =) Bild? Häftigt! Det lär bli kul med ett estetiskt ämne =)

2010-06-15 @ 22:28:21
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0