Vilken helg!

Började i fredags med en heldag med bror min här i Västerås, vi gick på stan och kollade på fotbollen på fiskartorget. Synd att Brasilien åkte ut men Holland var det bättre laget. Vi skulle ha kollat på Andreas Johnsson men Hampus bestämde sig för att ta ett tidigare tåg hem och det gjorde inte mig något då jag kände för att umgås lite med Gabriel då jag skulle åka bort på lördagen sen.

Lördagen spenderades ute hela dag, vi var på vikingafestivalen i Stallarholmen, blev även ett stopp i Mariefred. :-) När vi kom hem till stan möte jag upp Matilda, riktigt trevligt att ses, vi ses inte så ofta men trevligt när vi väl gör det. Får ta och ses snart igen! Det bar av till Sundbyhom med familjen sen när Matilda hade lämnat av mig, lyssnade på en trubadur, kollade fotboll och njöt av vädret :-) En riktigt underbar sommarkväll!!! Jag var helt slut sen efter värmen...

Idag skulle jag ha träffat Marlene och Amadeus men jag mår inge vidare pågrund av värmen... hjärtat orkar inte riktigt... Istället så åkte pappa och dem med mig till Västerås, så det blev en tur på Ikea, Maxi och rusta. Slutade med möbler till balkongen, en fläkt och en ny resväska till Gabriel :-) Nu tar jag det bara lungt och njuter av fläkten som pappa monterade :-) Hampus monterade bordet till balkongen.


Kameran glömde jag hemma så det blev inge bilder från helgen tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0