Ska ta nya tag..

Jag äter nyttigt och tänker verkligen på vad jag äter men nu så här innan resan tänkte jag ta nya tag och begränsa min kost ännu mera. Jag vill verkligen komma iform, tänkte äta en sträng GI-kost. Detta kommer min kost bestå av:

Fågel, Fisk, Skaldjur, Kött, Ägg, Olivolja, Rapsolja, Valnötsolja, Solrosolja, Linfröolja, Aioli, Majonnäs, Oliver, Avokado, Nötter, Frön, Lagrade ostar (30%), Philadelphiaost, Mozzarella, Halloumi, Feta, Dessertostar, Grädde, Creme fraiche, Alla salladssorter, Paprika, Selleri, Gurka, Fänkål, Groddar, Rädisa, Sparris, Broccoli, Blomkål, Sockerärtor, Aubergine, Squash, Spenat, Haricot verts, Brysselkål, Tomat, Vitkål (det som är tillåtet att äta, kommer inte äta allt detta.)

Detta är även bra för min trötthet, jag blir mycket piggare när jag äter denna typ av mat. Jag har redan märkt skilland då jag inte äter godis eller dricker läsk. :-)

Men under semesterveckan ska jag njuta, dricka vin och äta gott!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0