Shrek - forever after



Lånat bild

Igår tänkte vi ha en myskväll, det var ett tag sedan vi biotokiga var på bio tillsammans så vi bestämde oss för att gå på bio. Shrek blev det, köpte biljetterna tidigare i veckan, jag hade verkligen sett fram emot det. Jag kan säga på en gång vill man se en film med bra 3D effekter,  ska ni se den men annars så rekomenderar jag den verkligen inte. Tråkig.... Det känns som de bara vill mjölka ur de sista ur denna film serie. Det hade varit bättre om de hade skippat denna film. Men det var mysigt att få gå på bio i alla fall :-)

En sak kan jag säga, vad stökigt det var i stan igår.. Det brukar vara dött när vi går hem efter bion längs vägen hem till oss men inte igår. Jag förstår mig inte riktigt på power meet, vissa bilar är jätte fina att se på men vissa.... de borde åka till skroten på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0