Vårt nyår!

Det blev en riktigt mysig dag som började med bio och slutade med skumpa :-) Filmen var riktigt bra, såg som sagt Avatar. Jag tyckte verkligen om den, när G nämde för flera månader sedan att han  ville se den så var inte jag så pigg på att följa med men jag är verkligen glad att jag gjorde det. Ni som inte har sett den måste se den, vilka eftekter och storyn var bra med.

Efter filmen var det bara att börja med förberedelserna för middagen och G städade hela lägenheten, alla förberedelser tog mer en 2 timmar även städningen så nu är det så fint här hemma förutom den disk som blev efter middagen. Det blev verkligen en härlig kväll med god mat och underbart sällskap. Det är så underbart att få umgås med min underbara älskling.

Menyn
Förrätt: Broschetta
Varmrätt: Filé mingon black and white
Efterrätt: Vitchockladpannacotta

Det drackas vin, pommac, cider och skumpa :-)





Snöbollarna som jag har gjort :-D



Vi firade 12-slaget med tomtebloss:-D



Puss älsklingen och tack för ett underbart 2009 och för ett underbart 2010 med nya möjlighter!

Kommentarer
Postat av: Raija

Mmmmm....så gott....vi åt också gott och hade pannacotta till efterrätt med limesmak och blåbär och hallon över.

Kanonfin bild av dig, där du är ensam... :o)

2010-01-01 @ 17:28:34
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0