Resor som jag hoppas på under 2010

Det finns en del lösa planer för året, det enda som jag är säker på är att jag, Hampus och mamma Raija ska till Ullared i mars. Men andra resor som jag vill göra är syskonresa till Falkenberg plus Ullared. Det vore så kul om jag och Hampus skulle kunna komma iväg på den syskonresa som vi har pratat om. Kommer att hyra bil då, nu vet vi hur det funkar så det underlättar.



Hoppas även på att jag och älsklingen kommer iväg till Göteborg, vi tänkte på Gothia Towers och gå på Liseberg. En riktigt lixhelg :-D Kan vara skönt att få komma iväg lite. Vi tänka njuta av Göteborg lite, upptäcka staden, mysiga middagar och ha kul på liseberg. Det blir förmodligen 3 hela dagar där ner.



Men något som vore helt underbart är om vi skulle kunna avsluta året i Thailand som vi har pratat om. Men för att detta ska kunna bli av så måste jag få jobb till hösten.


Hotellet som jag har kollat på, får en egen lite utgång till poolen.


Mys mys! Det kan inte bli ett bättre avslut på året :-D

Vi kommer välja att inte åka utomlands i sommar för att kunna spara pengar som vi kan åka till Thailand.

Just nu är det mesta av detta drömmar som jag hoppas på ska slå in.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Du vad heter hotellet du har på bilderna, ser ju jäättemysigt ut?

Kram

2010-01-16 @ 11:41:13
Postat av: Sofie

Hej!

Vilket mysigt hotell:) Tänkte höra vad det heter och vart det ligger, är också sugen på att åka till Thailand?:)

Kram

2010-01-22 @ 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0