Onsdag

Dagen började med upprop i Eskilstuna, svenska som andraspråk. Jag åkt dit tillsammans med min kusin Jenny och Daniela. Lilla Felix följde med också. Det verkar i alla fall intessant så om jag nu inte får läsa AU3 så gör det inget. Det kommer bli mycker grammatik men men...

Men jag hoppas verkligen på AU3, hörde att det var flera som är villkorligt antagna så det ska nog ordna sig. Håller tummarna i alla fall, borde veta på fredag eller i alla fall senast måndag hoppas jag på.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv. Inga måste än.... men imorgon börjar det. Heldag i skolan både imorgon och fredag. Jag ska skriva ihop ett PM om vad jag vill skriva om i mitt examensarbete, det ska vara inne på tisdag. Sedan ska det läsas till alla lektioner och behöver även förbereda mig till svenska som andraspråk i fall att....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0