Inskickat

Nu har jag skickat in mitt på till min handledare. Jag fick den jag ville ha, vilket jag är väldigt glad över. Jag känner mig verkligen peppad, det ska bli så himla kul, får se om jag tycker likadant när det närmar sig slutet. Som "forskare" brukar man bli kanske trött på sitt material i slutet om jag ska tala utifrån egen erfarenhet. Men just nu tycker jag att det är väldigt kul och jag är så inspirerad!!!

Denna vecka ska det skrivas messivbrev så jag kan skicka ut dem i nästa vecka, vill kunna börja med undersökningen under v.7 annars kan det bli knappt om tid då allt ska vara klart i början av maj och jag har mycket arbete framför mig.

-------------------------------------------------

Jag är så förvånad måste jag säga, G kollar aldrig på svenskfilm men Johan Falk har han sett :-) Han har nu sett fram till film 4 så han har bara 5:an och 6:an kvar. Jag funderar på om vi ska se dem ikväll men tror vi ska ta dem på fredag, skulle vilja se Robinsson ikväll. Men vi får se!

Nu ska jag snart ta och plocka ihop för att bege mig och äta men inte riktigt än. Tänkte gå i tid så jag slipper alla långa köer. Jag har föreläsning på eftermiddagen.


Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter bra gumman, vet inte vilken dag vi ska ta riktigt. Hon tyckte att det kunde vara kul om vi kom upp en dag när Fabbe är på dagis så hon kan ägna uppmärksamheten åt oss ;-) Tänkte typ sista torsdagen i feb om det passar? =)

2010-01-28 @ 18:29:10
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ok gumman, får kolla vad som passar alla, egentligen vore en lördag säkert bättre =)

2010-01-29 @ 07:06:34
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0