En intensiv termin är nu över!

Denna termin har jag inte varit så kontaktbar, tiden har gått till att plugga men det har ni nog märkt av :-D Det har tagit mycket på krafterna och vissa perioder har det varit riktigt tungt men nu så har jag klarat det. Nu ska bara de sista resultaten väntas in, ett PM och en uppsats lämnades in i veckan. Jag hoppas på att det gick bra men skulle jag behöva komplettera så får jag göra det men det ska jag inte behöva göra.

Igår bar det av till Örebro, umgicks med Matilda. Det var kul att få umgås en del, det har ju varit ganska glest under denna termin. Men det får det bli ändring på nu. Vid 14 tiden skulle jag vara på Universitetet för att skriva tenta, det gick väl okej, jag vet att om jag hade varit med på alla föreläsningar och alla seminarium så hade det gått så mycket bättre men jag gjorde mitt bästa men tanke på hur mycket jag har haft att göra på sistonde.

På kvällen blev det mys med älsklingen, god mat och bio. Det var trevligt avslut på dagen :-D


Imorgon börjar min sista termin, det ska bli så underbart att få börja spåna på examensarbetet, jag vet vad jag vill skriva om men ni ska jag bara organisera upp allt. Spännande spännande. jag ska även ta och ringa om dispensen imorgon eftermiddag eller tisdag. Vill gärna veta innan onsdag men nu är jag optemistisk och ser positivt på det hela, vilket är skönt, jag har mått rikitgt dåligt under en period nu.

Tisdagen ska spenderas med Cissi och Eliaz :-D På lkvällen blir det bio med älsklingen, Snabba cash! :-D



Skulle ha sett den idag men den var slutsåld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0