Då var skolaveckan över men inte pluggandet

Ingen mer skola för denna vecka, mycket har det vait denna vecka... men men... det är bara att bita ihop, är ju bara en denna termin kvar. Det har varit en hyfsad lärotik vecka, alla föreläsningar har varit lärorika förutom den idag som inte alls hade någon relevans med det vi skulle göra på eftermiddagen. Ibland blir man ju bara tokig.... Det är tur att jag har en basgrupp som gör allt mycket roligare :-) Vi är en grupp individer som verkligen har ett bra samspel.

Men bara för att skolveckan är slut så menas det inte pluggandet är slut, ska plugga hela helgen. Imorgon blir det rättning av elevtexter och läsning till examensarbetet och på söndag blir det att fortsätta läsa och rätta.

Annars då, jag och älsklingen ska ha en myshelg, det blir middag och förmodligen ska vi hyra film. Han vill se sista filmen i Falkserien, jag har försökt låna den i två dagar nu men den har varit utlånad varje gång men ska göra ett försök igen lite senare ikväll. Imorgon ska ha iväg till Eskilstuna ett tag men på kvällen ska vi på bio. På söndag har jag planerat lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0