Biblioteket i skolan

Just nu sitter jag i biblioteket och försöker få tiden att gå då bussen till Eskilstuna kommer förbi här ca 9.25. Då åker jag mot Eskilstuna och Cissi och Eliaz :-) Det ska bli en riktigt trevlig dag. Det är det alltid när vi ses :-)

Annars idag så ska jag och älsklingen på bio, ska se snabba cash.



Jag hoppas verkligen att den är bra och nu har jag ju inte läst boken så då kanske jag tycker bättre om denna film än vad jag gjorde när det gäller mellenium serien.


Annars då, jo jag ska på två upprop imorgon, svenska som andraspråk och en skola för alla i en värld för alla. Jag vet ju fortfarande inte vad jag ska läsa så jag går på båda uppropen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0