Äntligen fredag!

Det är så himla skönt att det är fredag nu, fast jag blir ändå inte ledig hela helgen för jag måste skriva klart mitt PM som ska in på tisdag men lite ledig ska jag ta mig. Imorgon ska jag ta mig till Eskilstuna för att umgås med pappa. Gabriel jobbar hela dagen och ska sedan på personalfest så då tänkte jag passa på och umgås lite med pappa.

Jag måste även slut föra alla seminarieuppgifter som jag måste göra för att jag missade alla seminarium i Örebro. Jag ska även hinna läsa till nästa vecka, så jag har en del att hinna med ändå. Jag tänkte att jag kunde skriva på PM:et idag och ta ledigt imorgon och plugga söndag.

Det verkar i alla fall som det kommer att bli en intressant termin om jag får läsa AU3 men även svenska som andraspråk verkade intressant så det kommer bli bra till slut. Men jag kommer förmodligen få läsa AU3, mejlade med hon som bestämmer igår, hon sa att hon inväntade svar från rättade lärare så jag antar att de har skyndat på rättningen för dem som är villorligt antagna och om jag inte skulle klara inlämningarna så hänger det på dispensen men jag kan inte se att jag skulle få U på båda inlämningarna, det brukar jag inte få.

Nu ska jag skriva lite på mitt PM och bara njuta av att det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0