Vad händer i sommar?

ja, det är ju ett tag kvar men lite planer finns det redan :-) Jag kommer söka sommarjobb, vill helst jobba på kollo, det skulle vara så himla kul att få åka på hajk, bada och leka med barnen. Det känns verkligen som ett jobb för mig, alla roliga utflykter m.m. men det får inte bli åska för då kommer jag bli lika rädd som barnen.. hihi!!

Men det finns även en annan tanke och det är att plugga historia - karolinsk krigsföring med bror min :-) Det vore riktigt kul! Det är en distans kurs så allt görs hemma från datorn, det blir mycket läsa och skriva men det är bara kul. Det är en rolig sak att göra med bror min också då jag vet att han älskar historia och det kan även vara ett bra sätt för honom att komma in i pluggandet då jag finns med och stöttar honom. Hampus, då vet vi vilka böcker som följer med på vår semester :-) hihi!! Eller så lämnar vi dem hemma och bara har kul! Hoppas verkligen på att vi kan komma iväg, det beror ju helt på hur ekonomin ser ut för oss båda. Annars får det göras en annan gång, vi kommer ju åka till London i mars nästa år om vi båda har jobb :-)

Annars så tänkte jag även söka en ana kurs som handlar om utvecklinssamtal, min specialite känns det som. Jag skulle kunna tänka mig att fungera som någon typ av handledare för att kunna utveckla en ny metod på den skola som jag kommer jobba på :-)

Början av sommaren kommer bli rolig i alla fall :-) Jag tar examen och Hampus tar studenten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0