Spenderade förmiddagen på kåren!

Imorse begav jag mig till kåren för att sätta mig ner för att plugga, det var faktiskt mysigt att plugga där. Det är nog något som jag kommer göra i framtiden också, inte denna vecka dock för jag ska ju jobba. Det blir att plugga när jag kommer hem från jobbet och då blir det ju hemma. Men nästa vecka kommer jag nog ta mig till kåren och sätta mig där. Nu måste jag börja plugga till tentan i Örebro. Så det är vad de två närmaste veckorna kommer bestå av. När jag är klar med den tentan så kan jag lägga all energi på examensarbete och planering till VFUn. Så det blir att läsa och läsa...... Usch... men det ska bli skönt att bli av med den tentan så jag kan släppa det. Hoppas verkligen på att jag klarar av den...


Denna gång som jag ska vara ute på VFU ska jag ha 9:or igen, kommer jobba med argumentation. Det ska bli riktigt kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0