Planering, planering

Jag har nu bestämt mig för att träffa lite vänner den 12 mars för att fira min födelsedag, hade tänkt att vi skulle gå ut och äta. Det krävs inte så mycket planering och det passar mig just nu, då jag har en hel del att göra under den perioden och även innan. Just nu sitter jag och planerar till VFUn, rättar uppgifter som jag inte har hunnit med tidigare, läser litteratur till examensarbetet, en komplettering till ett semenarium jag missade i veckan och plugga till tentan den 27. Just då när jag fyller så har jag precis haft min första VFU vecka så då kan det vara skönt att gå ut och äta och bara umgås med vänner. Jag bjöd även med min bror :-) Det blir kul att han följer med också.

G fick schema för ett helt år framåt så nu vet vi lite mer hur han kommer jobba, skönt! Klart kan det bli förändringar men vi vet ungefär hur han kommer jobba. Vi såg att han jobbade den dagen som vi skulle ha firat min examen men är ledig dagen innan så vi bytte dag mer om vilken dag får ni se när inbjudningskorten. Har kollat lite med dem som jag var oroliga för att de inte skulle kunna. Det är skönt för G att slippa be om ledigt när han ändå var ledig på fredagen, gäller bara att han kommer hem med kvällståget. Nu ska det bara fixa klänning till middagen, kommer använda samma när min bror tar studenten.

Vi såg även på Gs schema att han är ledig när han fyller 25 och vi firar 6 år så vi kommer förmodligen åka bort. :-)

Men något som ligger lite närmare är resan till Stockholm, vi ska se Alice i underlandet i 3D den 6 mars :-)

Den 26 beger jag mig till Örebro men kommer förmodligen få tillbringa kvällen själv i Matildas lägenhet då hon ska jobba i Eskilstuna. Det är så snällt att jag får låna lägenheten ändå bara för att jag ska skriva tenta, ska börja skriva kl 8. Men jag undrar om jag kommer hitta hem till henne, kommer inte riktigt ihåg hur man går dit och sen hur man tar sig till bussen. Men men det ordnar sig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0