Kul att få jobba

Det är verkligen roligt att vara lärare :-) Är så lycklig! Idag var det dags att jobb igen efter att inte ha jobbat på någon annan skola än min partnerskola på väldigt länge, tror det var i juni senast jag jobbade på någon annan skolan. Men nu blir det en del jobb på andra skolor, idag var det skiljebo och v.7 blir det Nybygge. Jag skulle jobba på Skiljebo den 20 april men måste ställa in det då jag ska på opponeringsseminarium.

Imorgon ska jag på föreläsning och jobba med examensarbetet, ska nog även äntligen ta mig till gymmet men bara om G följer med då jag vill ha honom med i fall att foten ger upp.... annars får det bli träning hemma som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Raija

Vad roligt att du hittat rätt och att det känns så kul att jobba.....grattis till den härliga känslan.

2010-02-02 @ 19:24:58
URL: http://nitida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0