Jobbade på!

Vi satt vid föreläsningssalen och väntade och väntade men ingen lärare kom.... alla satt och väntade på svar om vad vi skulle göra men min grupp började göra seminarieuppgiften. Det blev ingen lektion så vi fortsätte med uppgiften när vi var klara med dagens uppgift fortsatte vi med morgondagens så vi kan få gå hem lite tidigare imorgon. Vi hann klart med båda uppifterna till 13 tiden ungefär :-) Så skönt! Men jag kommer sitta kvar i skolan imorgon i alla fall för att göra seminarieuppgifterna i sociologin så jag kan skicka in de till lärarna snart. Det är lika bra att passa på när man har tiden till det. Jag tänker även ta med mig träningskläder så jag kan gå till gymmet efter skolan.

-------------------------------

Jag har även funderat kring helgen, vet inte om min fot kommer klara av en utgång med får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0