Helgen har varit både bra och dålig!

Fredagen var mysig med tacos och min älskling :-) så helgen började bra!

Morgon började tidigt för jag skulle ta tåget till Eskilstuna, tåhet gick i tid men de kunde inte bestämma sig för vilket spår den skulle gå ifrån. Först var det spår 5, sen 3a, 3b och till sist blev det 3a..... men men kom iväg i alla fall. Det blev en trevlig dag, umgicks med pappa lite, lunchade med Matilda och bror min, efter lunchen blev det bowling med Hampus. Jag förlorade.... Jag kan ju inte skryta med att jag är duktig på bowling.. hihi! Men kul var det!

På kvällen blev det firande av Veronica, det blev en god middag på Grappa. Ångrar att jag tog förrätt och varmrätt, skulle bara ha tagit varmrätt, blev så mätt.... Jag var ju redan mätt sedan lunchen. Phuu! Trevligt sällskap och god middag, det kan ju inte bli bättre. Jag gick tyvärr hem tidigare än alla andra, är rädd om min fot som inte är riktigt bra än, tur var det. När jag vaknade på morgon så mådde den inte allas bra.... Men men...

Såg reprisen av melodifestivalen då jag valde att fira Veronica istället. Tyckte verkligen om Salem :-)

Annars så spenderades söndagen med bror min :-)



När jag sen skulle hem så började allt strul.... tåget var inställt, så det blev buss. Hampus gjorde mig sällskap ett tag men det tog sådan tid så han åkte hem. Det tog en halv timma innan bussen kom, när den väl kom så fick jag stå upp hela vägen hem... försökte sitta på en liten yta som finns men det var inte skönt. När jag kom hem var foten ännu värre....  Säger bara SJ!!!


Kommentarer
Postat av: Raija

Den där foten, tycker jag du ska ringa läkaren om igen. Nu har du haft ont så länge, så det måste nog kollas igen.

2010-02-09 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0