Eskilstuna, kommer imorgon och kanske Örebro i april!

Det blir som sagt Eskilstuna imorgon, mycket ska hinnas med. Inköp av present, bowling och middag. Det ska blir trevligt att komma iväg lite. Det kan behövas när det är så mycket att göra under veckorna, ska även blir trevligt att få umgås med bror min och vänner. Beger mig till stationen vid 9:e tiden.

Annars då, det blir att ta det lugnt hela helgen, ladda så man har energi till kommande vecka.

Om jag tur så har jag jobb redan i april, har sökt jobb i Örebro. Det blir SO och svenska i åren 5-9 så det blir lite nytt för mig att jobba i åren 5 och 6 men det ska gå bra, det går att köra mycket samma saker men i en annan nivå så det är jag inte orolig för. Anledningen till att jag sökte denna tjäns är att det går att pendla, det är ett vik som räcker sig enda till juni 2011. Detta gör att jag vet vad jag kommer göra i såfall i lite över ett år. Jag kan även vara lugn över sommaren och ta det lugnt och åka på semester. Skulle vara så kul om jag kunde få det. Hoppas på att det inte ställer till det att jag inte har fått min examen en, kommer ju ta examen bara några veckor efter och examensarbetet kommer nästan vara klart då det ska in en vecka efter jag börjar jobba i så fall. Nu är det bara att hålla tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0