Caroline som NO och matte lärare

He he!! Inte riktigt min grej men det har gått bra i alla fall. Jag kommer inte ihåg mycket av matten och NO har aldrig varit min grej. Idag skulle jag gå igenom om värmelära.... det gick väl sådär men de hade överseende då eleverna vet att jag har svenska och SO egentligen :-) Det är lite svårt att hålla igång en lektion när man inte har så stor koll.... Men nu är det bara två dagar kvar för på fredag blir det friluftsdag, ska spendera dagen med att följa med 8:ornas killar när de ska spela innebandy :-) Det ska bli kul, är glad att jag slapp stå i någon ishall eller något liknande.

Jag har även blivit bokade en dag till på samma skola men i svenska och engelska nästa vecka. :-) Det verkar vara en bra skola så jag jobbar gärna där igen i framtiden.


Jag kan ju söga att det verkligen är en upplevelse att se olika skolor i stan man får en bra syn over hur skolorna fungerar här i stan och man ser de skillnader som finns. Vissa skolor är faktiskt bättre än andra men oftast på olika sätt. Men jag kan säga en sak min partnerskola förtjänar verkligen inte det dåliga rycktet de har.


Nu ska jag ta det lugnt och vila lite innan jag ska ta och sova. Har inte orkat plugga något idag så det måste verkligen göras imorgon... Har ju tenta nästa lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0