Ullared-Gekås



Igår så bar det av vid 6 tiden till Ullared, det var en trevlig dag men lång. Det blev en heldel shopping, köpte en klocka som jag har velat haft läng. Den såldes till ett väldigt bra pris, det var bara att slå till :-) Jag köpte saker till hemmet, katterna, älsklingen och mig. Jag köpte även ett skin till min dator så nu är min dator väldigt fin, hihi!! jag är nöjd med alla mina inköp. Vill gärna dit igen!!

Det blev en lång resa! Vi var hemma till 23.30... usch!! Jag var så hilma trött när vi kom hem, det var bara att lägga sig på en gång. Min älskling ringde mig mitt i natten för att prata lite, så mysigt så! Det har varit tomt att vara utan honom hela helgen och ser verklig fram emot när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0