Det är lite mycket just nu...

usch... känner mig inte riktigt på topp!!! Jag är nervös för anställningsintervjuen och stressad över att jag förmodligen inte kommer kunna gå upp med mitt examensarbetet i tid, jag har inte gett upp än men jag tror att hela undersökningen blir bättre om jag väntar då det annars blir något ihop stressat. Det som har hänt är att de observationer som jag måste göra har blivit försenade på grund av att de inte har bestämt tider för utvecklingssamtal, så är det när man måste förlita sig på andra... Om det inte skulle vara detta så skulle jag hinna för nu är jag inne i ett flyt där det går väldigt lätt att skriva. Men att hinna observera, transkribera och analysera allt på mindre än en vecka känns som en tung och nästa omöjlig uppgift. Men den 28 vet jag hur det kommer bli så inget är klart än. Jag kommer att fortsätt söka jobb ändå, kan ju börja jobba till hösten i alla fall.


Jag ska ge allt på min intervju den 28! En på jobbet sa att jag ska tänka på min statistik, alla intervjuer jag har varit på har slutat med att jag fått jobbet :-) Positive thinking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0