Trevligt värre!

Efter en lång plugg dag så begav jag mig till Eskilstuna där jag möttes upp av pappa och Hampus :-) Jag och hampus slängde i oss lite mat hemma hos dem innan vi åkte ner till stan för att se nya Beckfilmen, så bra! Var inte som Beckfilmer brukar vara men ändå så himla bra! Sedan blev det bara en lugn kväll med familjen :) Det var mysigt och behövligt efter en intensiv vecka!

Idag åkte vi till Media markt och Ikea :-) Slapp åka tåg hem, det var Hampus första långsträcka! Sen släppte dem av mig hemma, missar tyvärr Matilda som skulle komma hem till Eskilstuna ikväll. De blir en myskväll med älsklingen istället!

Nu är han hemma så jag ska se till att pussa på han lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0