Cystor igen

Jag har förmodligen cystor igen, ont i äggstocksområdet och utebliven mens och nej jag är inte gravid!! Jag skulle ha jobbat i morgon men belv tvunegn att sjukanmäla mig. Sjuksköterskan på jobbet sa att jag skulle till sjukhus om jag fick feber. Jag hoppas på att det ska gå över snart!

Det är meningen att vi ska ha tjejkväll på fredag men Jenny är sjuk så vi får se hur det bli. Det är så tråkigt att vi inte har fått igång telefonen än så man kan ringa och kolla hur det blir men G har lovat att fixa det idag. Hoppas på det, saknar att prata i telefonen. Hoppas på att Jenny blir frisk :-) Annars blir jag hemma och pluggar!

Jag har fått massa gjort idag, först föreläsning sedan plugg i grupprum men Daniela. Kommer plugga massa i morgon men även på fredag.



Nu ska jag bara ta det lugn för det är jag värd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0