Stolt syster

Igår så klarade bror min uppkörningen, så nu har han körkort! Fick åka med han igår :-) Kändes lite konstigt men är så stolt. Säger som G; nu är min tur :-) Jag åkte in till Eskilstuna efter att ha haft en heldag i skolan.. Nu är skolan igång och kommer ha en del att göra, så jag vet inte hur social jag kommer vara. Jag har lektioner 4 dagar i veckan och den resterande tiden måste jag läsa och träffa basgruppen. Fritid, bye bye!

Idag har jag hunnit tränat, haft besök av min kusin som lämnade böcker och nyckeln. Hon fick även en liten slant för att hon tog hand om katterna i sommaras. :-) Nu ska jag ta det lite lugnt, läsa och äta innan jag ska till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0