Sparande

Vi är tvungna att spara extra mycket nu, då vi vet om att jag förmodligen kommer få CSN pengarna mycket senare än alla andra i januari. Detta beror på att jag måste ha fått in en viss mängd poäng för att få läsa den kurs som jag tänker läsa och tills jag har fått det så blir jag villkorligt antagen. Vi har de sista inlämningarna veckan innan den nya terminen och hinner då inte få in de poäng som jag behöver. Så när jag skriver de sista exorna så får jag inte slarva då jag inte har tid med någon rest. Men när man vet om detta så kan man ju tänka på det. Men då får vi bara hoppas att det inte dröjer med en 3 veckor. Jag har 3 veckor på mig att visa upp att jag har det som krävs för att läsa kursen, annars får jag söka dispans. Men hoppas på att det inte ska dröja mer än 3 veckor. Om det skulle bli så får jag januari och februari pengarna nästan samtidigt.

Allt kommer bli bra men lite nerövs blir man men detta behöver jag inte tänka på än... Det är långt kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0