Söndag

Jag och älsklingen tog oss till gymmet, det blev 55 min cykling för mig. Jag skulle ha cyklat 60 men älsklingen ville hem :-) Men jag är nöjd ändå!! Det känns så skönt att få röra sig lite, jag har funderat på att sätta upp ett mål gällande konditionen som att vara med på tjejmilen eller något liknande.

Annars så har jag mest tagit det lugnt idag, har skrivit en del på EXA1 men annars har jag inte gjort så mycket mer. Jag behövde bara få ta det lite lugnt idag, imorgon ska jag jobba och plugga förfullt. Resterande av veckan kommer också bara bestå av pluggande, det ska förberedas till redovisning och sedan genomföra 3 redovisningar plus att man ska hinna med alla plugg runt omkring.


Vi ska förmodligen städa idag men känner att jag skulle behöva att bara få ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0