Så skönt

Efter föreläsningen igår kom mamma Raija och hämtade så vi åkte ut till henna och åt lunch och umgicks. Det var precis vad jag behövde för idag hade jag sådan energi och har fått så mycket gjort. jag har suttit ca 6.5 timme men måste sitta en del till idag för att slutföra en sak. Jag var tvungen att gå hem för jag hade inte med mig datorn, ville inte ta med den till gymmet. Jag började dagen med att gå till gymmet :-) Gått ner 2 kg till!

I morgon ska jag jobba på mig partnerskola, min handledare är sjuk.



Jag tycker att skolan och jobbet är så roligt just nu!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Det var så mysigt att få rå om dig några timmar igår.....och underbart att det flyter och känns kul nu med pluggande och skola...kram

2009-09-15 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0