Promenerade till skolan kl 07.15 i morse!

Som sagt så jobbade jag igår och var efter det helt slut och hade därför inte orkat förberätt mig till dagens gruppträff kl 9 . De satt igår och fixade med de olika fallen som vi ska presentera en lösning på denna vecka, 3 fall och 3 redovisningar. Därför tog jag mig till skolan för att plugga innan vi skulle träffas plus att jag ville vara tidigt på biblioteket för att vara säker på att Matilda skulle få sin bok. Men när jag väl träffar gruppen så visade det sig att allt jag gjort var i onödan då de hade bestämt ett annat upplägg..... Typiskt!!! Tycker att de kunde ha meddelat mig via blackbord men men... Nu har jag i alla fall lyckats skriva ihop något och är ganska nöjd men tänker sätta mig lite senare för att kolla igenom det eller så gör jag det i morgonbitti, tänkte gå till skolan till kl 8, börjar 9.15.

-----------------------------

Liten paus får jag ikväll i alla fall, älsklingen har fått gratisbiljetter till "Flickan som lekte med elden" så den ska vi se ikväll :-) Vilken tur man kan ha :-) Ser verkligen fram emot att få se den, älskar boken så jag hoppas att filmen är lika bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0