Nu är det klart, det blir Örebro!

Jag läste ju på Örebro universitet 06 och klarade alla tentor förutom en som jag missade på grund av att jag hade glömmt mitt legetimation hemma i Eskilstuna. Jag har nu fått svar från dem om hur jag ska gå tillväga för att kunna avsluta kursen. Jag kommer förmodligen börja läsa i Örebro när som helst, jag hade först tänkt ta det nästa termin men det är nog bättre att kämpa på och fixa det denna termin för att ha en chans att kompletera om det skulle behövas.

Jag hade två delkurser att välja mellan och det blir förmodligen den sista, då den andra kommer pågå under min VFU. Så från och med november kommer jag förmodligen börja åka till Örebro och plugga.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du har alltid en sovplats här om det skulle vara nåt så du vet :)

2009-09-20 @ 00:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0