Myspys till tusen!

När min underbara älskling kom hem från jobbet så åt vi mat och kollade på film, det blev en myskväll framför tvn hela kvällen :-) Det kunde inte bli bättre, när jag har så mycket göra som jag har nu så är det den tiden man får umgås med nära och kära så fyller mig med energi.

Idag blir det en heldag med studier, har en del att hinna med. Det finns en viss stress hos mig nu. Jag ska hinna med så mycker, nyckelorden till tentan är något som hänger över mig hela tiden, sedan ska det skrivas en idéskiss till uppsatsen, skriva rent antckningar som jag ska skicka till dem i min basgrupp, börja skriva på EXA1 i forskningsmetoden och förbereda sig till varje lektion. Phuuuu!!! Det jag hade tänkt fixa idag är idéskissen och anteckningarna, men jag måste nog även kolla över vad som ska läsas till i morgon. Det blir storföreläsning i Eskilstuna så det blir upp med tuppen, tåget går 08.24. Jag ska ta mig en promenad till tåget i morgon så jag får rensa mina tankar lite. Det är så himla skönt att börja morgonen på det sättet. Nu för tiden står tåget inne vid den tiden så jag tänkte ta och gå tidigare än vad jag brukar göra, får se när det blir.


Måste ringa mamma Raija idag och se hur det blir i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0