Lång dag i skolan!

På förmiddagen var det redovisning som gällde igen.... Samma sak hela tiden, i sortsett hela klassen hade samma fall så det blev bara massa upprepning. Men men.. hoppas det blir bättre i morgon!

Sedan halv 12 har jag setat med EXA1 och är nu i stortsätt klar, behöver korta ner lite men annars känns det bra, det ska bli så skönt att kunna lämna in den i morgon och bara ta det lugnt hela helgen :-) Jag ska hem till pappa och dem på lördag och så blir det bio men älsklingen både lördag och söndag :-) Nu ska jag snart bege mig ner mot stan för att möta upp Matilda vid stationen som kommer till stan för att hämta en bok som jag har lånat åt henne :-) Ska bli trevligt att träffa henne!

Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, ska bli skönt när det lugnar sig något i skolan =)

2009-09-25 @ 10:19:41
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0