Fredag

Då var det fredag, har haft en helt meningslös föreläsning idag. Jag kunde lika gärna ha jobbat, fick en förfrågan igår på grund av att min handledare fortfarande är sjuk. Om jag hade vetat att föreläsningen skulle vara som den var så skulle jag ha tackat jag men men... ska jobba på måndag. Just nu så håller jag på och pluggar, tänkte skriva på EXA1 och kanske se till att bli klar redan idag eller i alla fall bli klar med basen och sedan bara behöva lägga till litteratur. Jag ska även läsa vidare i alla litteratur som ska läsas.

Ikväll blir det mys med älsklingen :-) Kommer även bli en helg med massa mys, i morgon ska vi köra sagan om ringen maraton :-) Mys mys!!! Det ska bli skönt med en avslappnande helg för sedan blir det en tung vecka, jobba på måndag, basgruppsträff på tisdag, redovisning onsdag, torsdag och fredag fm och på eftermiddagarna ska jag sitta och plugga. Ingen vila här! Får se vad jag ska göra till helgen sedan, måste få vara ledig då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0