En riktigt trevlig helg!

Helgen började för mig redan i fredags efter lektionen. Jag träffade på Lene och fick umgås lite med henne påvägen till Eskilstuna. När jag kom till Eskilstuna så lunchade jag med Anna och gick lite på stan. Det var så trevligt att hinna träffa henne innan hon åkte tillbaka till Ängelholm. Skickade sms till lillebror för att kolla om han hade lust att ses, vilket han hade så jag umgicks några timmar med honom också. Det var väldigt trevligt då det inte händer så ofta att vi umgås helt själva. Sen var det bara att bege sig hem och ta det lugnt med älsklingen.
På lördagen så åkte jag in till Eskilstuna igen för att umgås med hela familjen, åkte till Lager 157 där det blev en del shopping men till största del till Gabriel. Jag slapp sedan åka tåg hem då vi åkte allesammans till  Media markt, Ikea och sedan Maxi :-) Fick hjälp med månadens handling! Jag var lite oförberedd på det så jag missade en del men men..

På kvällen blev det bio med älsklingen, den bäst romantiska komedin på så länge, The ugly truth!! Den var så himla bra, jag skrattade nästan hela tiden! Säger bara trosan.... hihi! Det är så trevligt att få lite avkoppling med G ibland, speciellt nu när det är så mycket i skolan.

Längtar verkligen till söndag då vi beger oss till Stockholm för att se Pablo Francisco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0