Det blev en mysig kväll

Igår kväll som åt vi gott och äldklingen hyrde film, så vi såg Marlye and me :-)  En riktigt mysig kväll!! Det är så trevligt när G slutar lite tidigare så vi kan ta det lugnt och umgås lite. Det ska bli skönt att få umgås med honom hela helgen, vi har inte planerat så mycket förutom att vi ska ha Sagan om ringen maraton i dag men innan dess ska jag se till att plugga lite och städa undan lite.


---------

Det känns så himla skönt att det har ordnat sig med Örebro, så jag kan få börja läsa där nu i höst. Jag har redan mycket att göra och kommer få ånnu mera att göra men känner att det är de enda alternativet. Det är bättre att jag läser nu och har en chans att kompletera eller göra omtenta om det skulle behövas än att jag läser nästa termin och missa för då kan jag inte ta examen. Jag vill verkligen kunna ta examen :-)  Om allt går väl så kommer det ske första veckan i juni :-)


Det är så himla tråkigt när man har så här mycket att göra, det enda man gör är att plugga i stortsätt, har intre träffat mina vänner på hur länge som helst men de flesta är ju själva studenter så jag hoppas dem har förståelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0