Sjuk och missar en del i skolan!

Det är inge vidare att bli sjuk ca 1.5 vecka innan tentan..... Det känns som jag missar viktiga saker i skolan men som tur är så har jag hunnit med en del fast jag är sjuk. Jag har nästan tydlig gjort alla begrepp så jag är ganska lugn men det finns vissa som jag skulle behöva lite hjälp med och just dessa gick de igenom idag...... Men men... jag får ta hjälp av någon i klassen.

Jag hade tänkt ta mig till skolan i morgon men känner mig inte riktigt pigg än och det är viktigare att jag orkar ta mig till skolan på fredag för då ska vi få info om VFU och tentan. Så i morgon ska jag plugga till tentan genom att läsa om de sista begreppen. Jag kommer plugga varje dag fram till den 16 då jag ska skriva tentan. Det ska bli skönt att få slappna av helgen efter tentan. Då ska det blir firande av fasters sötnos som fyller 3 år på fredag :-) Denna gång ska jag inte missa tåget som jag gjorde förra året.

Jag måste köpa nya pennor och ett nytt block utan linjer för att kunna repetera till tentan. Det får jag ta och fixa på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0