Min vardag

Den är ganska fullspäckad! Det kan man lugnt säga.... Jag har saker att göra hela tiden och jag är trött på kvällarna så det känns som att jag inte hinner umgås med min älskling, på lördag ska vi på date :-) Mys mys!!! Vi behöver få lite egentid känner jag, speciellt så här innan jag ska tillbaka till VFUn. Det ska blir så trevligt! Idag har jag varit på föreläsning och skrivit på min planering, börjar bli nöjd med den men har lite kvar att göra. Så kommer det forttgå, det ska planera, genomföras och skrivas på uppsats och genomför intervjuer.

I morgon åker jag till Matilda i Örebro tillsammans med Veronica, det ska bli kul att få umgås med dem lite men samtidigt kommer jag sakna G men jag är ju hemma på lördag igen. Men kul ska det bli, i morgon blir det halloweenparty och på lördag får vi se vad vi hittar på. Jag kommer åka med tåget som går vid 17, är hemma till 18.

På söndagen ska jag planera och umgås med älsklingen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0