Helgen

Det var egentligen meniingen att vi skulle på middag på söndag hos Gs familj bara för att hans bror ska till Australien och därför skulle jag bara stanna till lördags hos Matilda men nu blir det inte någon middag. Jag känner att jag måste åka hem på lördag i alla fall, dels för att jag redsn köpt tågbiljett och plus att jag verkligen behöver söndagen till att planera för kommande vecka. Men kul ska det bli att komma iväg lite i alla fall :-)


Har sovit väldigt illa, har nackaspärr plus att jag har hostat en del men hostan är bättre i alla fall men inte så bra som den måste vara innan måndag. Vi skulle kanske till Gustavsvik i morgon men tror inte min förkyldning klarar det, finns en risk att det blir värre då och det har jag inte tid med.

Nej nu ska planera lite innan jag åker :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0