Det går framåt, känns bra!

Jag är mitt uppe i tentapluggandet just nu, har suttit i skolan med Daniela hela veckan, man är inte lite slut när man kommer hem. Men det känns som att det kommer gå vägen, vi har kopplat ihop olika begrepp och tydlig gjort alla. Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag var med familjen till Strängnäs marknad i lördags. Det ska bli så himla skönt att få denna tenta avklarad, jag ska inte göra något förutom att bara ta det lungt hela helgen. Jag har även fått veta när jag ska plugga i Örebro, det blir under vecka 1 och 2, det är lite typiskt då jag har som mest att göra i skolan. Det blir att skriva ett PM, en uppsats och plugga till en tenta under sama vecka.... Phuuuu!! Det gäller att jag försöker göra så mycket som möjligt på uppsatsen innan jul. Jag ska försöka att bli klar med den innan jul, plus att jag ska försöka komma ganska långt med PMet så jag kan lägga ner tid på att plugga till tentan. Med en bra planering så kommer det gå vägen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0