Älskar att ha VFU

Det är verkligen så himla kul att få vara ute i skolan, tänka sig att jag ska få vara ute i fem veckor nu :-) Nog för att det har hänt en del och att jag blir helt slut men det är de värt i längden. Jag längtar till nästa hösttermin då jag förmodligen kommer ha en egen klass. Jag hinner tyvärr inte uppdatera så ofta nu men en liten uppdatering kan ni få. Jag jobbar på förfullt med min planering och är klar med mitt sagotema :-) Det ska bli så himla kul! Jag håller nu på och fixar med min planering av kultur avsnittet, det ska också bli väldigt intressant. Det blir att prata om rasism och kulturkrockar. Jag håller på och spånar på lite diskutionsforum, dilemman och uppgifter, det går att göra så mycket, idérna bara flödar :-) På fredag blir det jag och en annan lärarkandidat som bli flaggansvariga, he he!!  Vi ska ha FN-eftermiddag bara för att det är FN-dagen. Det är vi som ska se till att alla gör en flagga.

Annars då, idag var jag hos läkaren, jag ska få en remiss till kardiologen och sen blev jag även vaccinerad mot den nya inflensan. Det känns bra att de ska gå till botten med mitt hjärtfel.

Ska planera lite nu!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag vette sjutton. Får nog springa en vända på stan och spana i leksaksbutikerna. Har du några idéer? Skönt att de ska reda ut dina hjärtproblem förresten! :)

2009-10-22 @ 08:12:03
URL: http://veronicaskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0